Så här bedriver eliten desinformationskampanjer

Sensmoralen här är att vi bara är röstboskap för dem, som kan manipuleras och ljugas till medan de fortsätter att ta besluten bakom stängda dörrar. Det är så de ser på oss, och det är så de agerar. Avslöjat av Wikileaks.

  • Feed the fuel between the feuding groups. Disinformation. Create messages around actions to sabotage or discredit the opposing organization. Submit fake documents and then call out the error.
  • Create concern over the security of the infrastructure. Create exposure stories. If the process is believed to not be secure they are done.
  • Cyber attacks against the infrastructure to get data on document submitters. This would kill the project. Since the servers are now in Sweden and France putting a team together to get access is more straightforward.
  • Media campaign to push the radical and reckless nature of wikileaks activities. Sustained pressure. Does nothing for the fanatics, but creates concern and doubt amongst moderates.
  • Search for leaks. Use social media to profile and identify risky behavior of employees.

http://www.zerohedge.com/news/2016-11-29/what-professional-disinformation-campaign-looks

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s